Apró lépések önmagam építéséhez

ZsóKavicsok

ZsóKavicsok

Csutkababa - tézsévé - webáruház

Nagysebességű időutazás

2017. április 08. - Bakai Zsóka

sncf_tgv_duplex_viaduc_de_cize_bolozon.jpg 

Csacsogásom  a nyolcévesseI felért egy komplett időutazással! Ő, a manapság lazán csak alfa generációsnak titulált fiúcska -  lázas igyekezettel mutatta nekem a kukoricacsutkabáb készítésének

fogásait, mindeközben máris üzletelt velem: ha csak készíteni szeretnék, akkor az természetesen ingyenes, de meg is vásárolhatom amit én készítettem, illetve a többi csutkababa közül is választhatok, így ez már 150 Ft-ba kerül. Ugye, hogy megéri? Még az alkotás fázisában voltunk, ezért én továbbra is nagyon figyeltem a keze minden mozdulatát: az ujjaival boszorkányos gyorsasággal tekerte, kötözte, igazította a kukoricacsutkán a kis rongydarabkákat.

És közben megállás nélkül csacsogott, igen, a fiúcska, folyamatosan beszélt, mesélt, miközben alkottunk. Aztán elégedetten megállapította, hogy bizony az övé - mármint az általa létrehozott csutkabáb - sokkal szebb lett, ezért ugyan vegyem már meg!  

Íme, így lesz a közös alkotásból máris piacra dobott áru! És ő bizony a született saleses:) Méghozzá az a bizonyos nagydumás, szangvinikus sárga, hogy kedvenc karakterológiai megfogalmazásommal éljek. (Személyiségtípusokról bővebben ebben a cikkemben olvashatsz: http://zsokavicsok.blog.hu/2017/03/03/valassz_egy_kalapot_s_megmondom_ki_vagy)

Következett a meglepetés csavar: a hagyományok világából egy pillanat alatt áttértünk az infokommunikációs világba: egy cetlire felírta az ő honlapjának címét: www.     hu, igen, pontosan így, lyukat hagyva, mert ugye a név még titkos. Én pedig úgy tudok erre a még titkos oldalra bejutni, hogyha megadom a felhasználónevemet, és a titkos jelszót pedig ő fogja elárulni nekem - magyarázta lelkesen a 8 éves fiatalember! 

Kezdtem egyre kíváncsibban kérdezni: mit láthatok már most ezen az oldalon, ha a szuper titkos kóddal bejutottam? Mit? Hogyhogy mit láthatok? Kérdezett vissza ő, majd sorolta: rendelhetek az oldalon csutkababát, hozzá tartozó kellékekkel, úgymint gyöngyök, nyaklánc, és persze modelleket! Na most én néztem rá kicsit bárgyún, miközben kérdeztem, hogy milyen modelleket? A legtermészetesebb módon közölte velem, hogy tézsévé modelleket (most már én is tudom, hogy a TGV a francia nagysebességű vonat). Már csak a szállítást kell megoldja, mondta! De majd szól a papának, hogy küldjön egy teherautós ismerőst, aki kiszállítja a megrendeléseket! 

Nos, kedves Olvasóm, ugye most már tiszta, hogy egy webáruház születésének lehettem én ott helyben részese, sőt mi több még alkotótársa is voltam az ötletgazdának!

Ha tetszett a cikk, akkor megosztásoddal tedd lehetővé ismerőseid, barátaid számára is fenti sorok olvasását!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsokavicsok.blog.hu/api/trackback/id/tr7312410913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása