Apró lépések önmagam építéséhez

ZsóKavicsok

ZsóKavicsok

Tuti társtaláló tipp - válts uszodát!

Kis nyári szubjektív vágylista

2017. július 14. - Bakai Zsóka

kapcsolodo_kisujjak.jpg

Sok az irigyem, tudom!

Mégpedig azért, mert immár nyolcadik éve boldog, kiegyensúlyozott párkapcsolatban élek! Ez a mondat mintha egy női magazinból érkezett volna! Nem, ez nem másolás, ez az én személyes jelenem, a megélésem, a hétköznapok csodája, ünnep a mindennapokban!

Persze nem volt ez mindig így! Megjártam én is a saját utam, a keserves keresgélést, szoktam mondani, megdolgoztam ezért a jóért!

Ridegtartáson voltam, ez fejezi ki leginkább a nyolc évvel ezelőtti érzelmi állapotomat. Ez volt, de, hogy mit szerettem volna helyette - na, az már korántsem volt ennyire egyértelmű. Szerettem volna szeretve lenni, és szeretni, ennyit tudtam biztosan. De hogy mindezt hogyan, ki által, arról bizony halvány fogalmam sem volt még akkoriban. Egyáltalán, mire meg tudtam fogalmazni, hogy kit, milyen párt szeretnék magam mellett - na az volt csak az igazi önismereti utazás. És addig persze, hogy ostoroztam magamat, hogy nekem semmi sem elég jó, mindig valami nyughatatlan érzés volt bennem, hogy valami hiányzik, nem kerek az életem, de igazából nagyon nehezen tudtam csak megfogalmazni mit szeretnék! Mert ugyebár azt nagyon tudjuk, hogy mit nem akarunk!

Történt aztán, hogy egy céges csapatépítő tréningről hazafelé tartva kollaganőmmel hosszan beszélgettünk az autóban a párkeresés rögös útjáról. Elmesélte, hogy ő bizony néhány hónappal azelőtt nagyon részletesen leírta, pontról pontra, hogy milyen tulajdonságokkal, jellemvonásokkal rendelkező társat szeretne magának. És lőn csoda: három hónap múlva megérkezett az életébe a nagy ő. Azóta is boldog házasságban élnek!

Bevallom, hittem is, nem is a listázás mágikus erejében, de úgy döntöttem, lesz ami lesz, leírom, abból baj nem lehet. Mint kiderült, bizony nem is volt ez annyira könnyű feladat, legalábbis nekem nem. Nekiláttam, üres papír előttem, sorszámoztam is egymás alá az akkor még nem létező tételeket -  és egy ideig csak bambultam magam elé. Aztán sorban elindultak a gondolataim, lassan, egyik tulajdonság a másik után, külső, belső jellemzők, szokások, állapot megfogalmazás... Megcsináltam, összegyűjtöttem, leírtam én is a vágylistámat!

És tessék! Bevált: hamarosan szó szerint kifogtam az uszodában az én társamat, életem hátralévő részéhez a páromat!

Íme, közreadom az én kérdéseimet és kéréseimet, melyeket még 2009 év elején fogalmaztam meg:

  1. Hány éves legyen? Idősebb legyen, azt tudtam, legalább 4 évvel, de max. 58. (akkor én 48 éves voltam) Nálam pl a fiatalabb pasi szóba sem jöhetett.
  2. Ja, és mindenképpen legyen magasabb nálam, (tehát minimum 185 cm – nekem ez a külsőség mindig fontos volt  hiszen én az átlagosnál jóval magasabb vagyok).
  3. Jó kiállású, tiszta tekintetű, ápolt, igényes és legyen számomra vonzó kisugárzása.
  4. Tudjon szeretni, és azt kimutatni, éreztetni.
  5. Szeresse az életet, tudjon örülni az apróságoknak.
  6. Tudjon nevetni, legyen humorérzéke.
  7. Legyen hűséges és megbízható.
  8. Tudjak számítani rá a hétköznapokban, pl. az autó téli/nyári gumi cseréjével ne nekem kelljen foglalkoznom
  9. Tudjunk beszélgetni a világ dolgairól.
  10. Legyen gyereke(i) – ez is egyértelmű vágyam volt – hiszen az előző kapcsolatomban megtapasztaltam, hogy mennyire más az, amikor nincsen gyereke a férfinak.
  11. Emlékszem, feltettem elsőként persze csak magamnak (aztán később már a jelöltnek is:)) azt a három, nekem nagyon kínosnak érzett kérdést, hogy:
    1. mennyire fontos számára a munkája (előéletemben volt, aki egyáltalán nem szeretett dolgozni, és volt, aki munkamániás volt)
    2. mit gondol a pénzről/a házról/autóról – az értékrend azonosságra/különbözőségére voltam kíváncsi.
    3. és amit a leginkább nehezen mertem megkérdezni: mennyire fontos számára a szex – na ennek még a gondolatába is belepirultam. (igen, bizony, mert ez is lényeges pillére a harmonikus párkapcsolatnak a mindennapokban - elméletben tudtam én is, a gyakorlati fontosságát szintén csak a személyes tapasztalásom jelentette!)
  1. Legyen kíváncsi a világra, nyitott a változásra, az újdonságokra.
  2. Szeressen utazni, világot látni.
  3. Legyen sok könyve, szeressen olvasni.
  4. Szeressen színházba, moziba járni. 
  5. Legalább egy idegen nyelven tudjon kommunikálni, beszéljen jobban angolul, mint én.
  6. Legyenek erős baráti kapcsolatai - ennek hiányát megtapasztaltam az előző kapcsolatban.
  7. Pozitív gondolatai legyenek, megoldás-orientált szemlélettel bírjon.
  8. Fontos, hogy akarjon magának társat, és meg is tudja mondani, milyen legyen.

+ 1 És nem utolsó sorban engem nagyon szeressen!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsokavicsok.blog.hu/api/trackback/id/tr9512661815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása